2010. február 11., csütörtök

Versailles koncert Budapesten



Versailles koncert ….
MAGYARORSZÁGON…
wííííííííí X3
Idő:2010.07.11
Hely: Dürer kert

Jegyár: Ismeretlen. De okulva Miyavi és a LM.C koncert árain, mindenki számíthat egy 6000 forintos jegyre… -_-’’ ….

Mint mindenki tudja – vagy nem, - elmúlt év őszén a Versailles hazánkba látogatott volna, a közbejött Jasmine halála (2009.augusztus 9. Tokió) , ami hát, senkinek se volt egy kellemes dolog. Ismételten: R.I.P. Jasmine.
Szóval, úgy tűnik nem feledkeztek meg rólunk, és pótolnak majd a Dürer klubban.
Ha jól látom, ez egy keddi nap lesz, de talán nem akkora baj, ha tizenkettedikén hiányzik valaki a suliból. Ilyenkor már javítani se nagyon tudsz, szóval a lényeg, hogy jó lenne, ha minél többen lennénk.
Sőt, azt is tudom, hogy mindenki nagyon el fogja szórni a pénzét Animecon-on. Én se vagyok kivétel, de majd megoldom. Elvégre nagy kedvenceim, és nem hagynám ki hogy láthassam Kamijot élőben. Csak annyira nem tudom elképzelni, amint a turnébusz elsuhan a Blaha közepén, és Kamijo teljes harci díszben , félig kilóg az ablakon.
Az én... khm... , MI modern vámpírunk X3….

Ja, és kíváncsi leszek, hogyan lesznek a számok mert gondolom, örök klasszikusokat is fognak játszani, mint pl. a Revant choir. Az új album nekem nagyon tetszik. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem tetszett/tetszik….
Főleg a Serenade…
Kamijo a bánatos, gyászoló herceg…


Oké, leálltam… Chuu ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése