2010. február 17., szerda

Egy túlzásba vitt imádat...



Jelen pillantban bukásra állok matekból. Szopás. Kurva nagy szopás. De majd megoldom a dolgot. Asszem.
Dolgozat közben ugyanis teljesen lesokkoltam saját magam. Elbőgtem magam. Halál ciki volt.
Ugyanazokat a feladatokat kaptuk meg, amiket múltkor… miután az első eredmény nem jött ki, teljesen bepánikoltam hogy mekkora hülye vagyok, hogy megint nem tudom megcsinálni a feladatot.
Persze Safi lelket öntött belém, egy kis időre… Hazaértem, anyu érdekes mód itthon volt. Egyből eszembe jutott, hogy be kell vallanom ma matek karót. Megint rámjött a sírógörcs. Természetesen most már nem zavart. Nem látott senki. A zenét amennyire csak lehetett felvettem, hogy hallani se halljak meg semmit.
Elkezdtem fanficeket olvasgatni. Kevés türelemmel… egyet azért sikerült végigolvasnom… Nanami Belle Tizenkettedik ház című alkotását animefanfiction style-on.
Elkezdtem rendbe tenni a gépem. Képeket válogattam, meg nem tudom. Aztán facebook-on nézegettem mindenfélét a kedvenc gitárosomról, Aoi-ról. Szexiisten.
Tudtátok, hogy ha nem kezd el zenélni, akkor valószínűleg asztalos lett volna? Mennyivel jobban járt így.
Szóval, a facebook galérián meg egy halom kép is volt róla. Lementegettem egy csomót. Addig is bámultam, hallgattam, nem érdekelt mi van a suliban…
Aztán persze áttértem Rurura is… Hátha legközelebb tudok Ajánlani valami nagyon csodás avatart Adrinak fórumra.

Már csak Kai van hátra, és végeztem… a tagokkal.. Összesen * dobpergés* 757 darab képem van a fiúkról.
Egy igazi fanatista….


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése