2010. február 24., szerda

Portrérajzok from me

Alapvetően Aoi fangörcs vagyok, de be kell vallanom, egyik GazettE tagot, se rugdosnám el magam mellől. Rajz szempontból pedig azt kell mondanom, Reitát rajzolni baromi egyszerű. Még nekem is megy!
Másokról, legyen az Gackt, Miyavi, Kyo, vagy Takeru, soha nem jön össze… De Reita igen. Gondolom az orrkendő miatt lesz felismerhető…
A végleges rajzról nincsen kép, ( épp haldoklik a fényképező) de egy félig készet azért tudok mutatni:




Ez pedig egy Nathaniel ( Laurell K. Hamilton – Anita Blake sorozat/ Szriptíztáncos szereplő – a gyengébbek kedvéért… Igen Rei, miattad X3) fanart. Giginek készítettem. Bár itt még el van csúszva az orra neki, mert béna voltam. Ezt a problémát másnap németórán orvosoltam. Arról megint csak nem készült kép…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése