2010. június 13., vasárnap

They are my weekend lovers - Chizu és Duka


Reggel találtam egy Exelt az ágyamban, ne kérdezze senki, hogy került oda. Ott alukált, és nyöszörgött mikor megszólalt a telefonom. Ahogyan én is, kinyomtam a kis szemetet, hogy hagyjon aludni. Aztán olyan fél tíz körül keltem, és elégedetten konstatáltam, hogy ebből nem lesz reggeli hajmosás. Belőttem a hajam annyira amennyire tudtam, így egyedül ( haha, lesz ez még így se..) meg kisminkeltem magamat. Rurus nadrág, egyszerű fekete felsővel, reggelizni nem reggeliztem, szóval úgy elindultam, és már reggel tízkor majdnem megdöglöttem a buszon. Cinkotán megnéztek az emberek, meg úgy egész nap. Tuti ribancnak néztek. Egésségükre. Valaki magyarázza el nekem, mivel másabb/megbortánkoztatóbb/kurvásabb Uruha styleos nadrágban lenni, amiből csak a combom van kint, mint az amiből az egész seggem? Elszámoltam magam, az időt illetően, mert már tizeneggyre kint voltam a Boráros téren. Eredetileg 11:30ra beszéltük meg. Hát hétvégén nincsen nagy forgalom.  Duka is előbb jött, mert ő meg rohadtul nem akart elkésni, meg behozta az apja. Szóval sikeresen nem kellett egymásra várnunk. Elmentünk a nyugatihoz, a westendbe, szereztünk nekem kaját...  Megéheztem... Ilyen almás pitét vettünk. Rohangáltunk fel alá, mert senki se volt olyan jófej, hogy megmondják, mikor jön az a vonat amelyik nekünk kellene. Parasztok.
” Uramissszzteeeen...” sipákolta valami csaj, mikor meglátott. Ő se volt szebb. Aki meg nem bírja az ilyesmit az mondjuk ne öltözzön fel így, de én bírom. Ilyenkor bírom. Aztáán megjelent ŐŐŐŐ, Chizu!!!! Itt kezdenek el összefolyni a dolgok. Lementünk a match-ba hajlakkért. Elvileg lehet kapni pici hajlakkot, gyakorlatilag meg nem. Elméletileg nincsen különbség elmélet és gyakorlat között, gyakorlatilag meg van. Minden hajlakk ilyen ezer – kétezer forint volt. Annyiért mi nem akarunk venni. Megoldás: Cora-s hajlakk. A flakon hetven százalékát felhasználtuk de semmi.. Tartás nulla. Pedig rá volt írva, hogy erős. Ha ez az erős, milyen lehet a gyenge? Vagy hazudtak nekünk? Gonosz parasztok.


Fodrászosdit játszottunk a wc-ben, aztán meg random mászkáltunk, az  érdekesnek tűnő üzletekbe benéztünk, kimentünk a tetőre, felaggattunk magunkra egy halom kitűzőt, volt rajtam Miyavi, meg Kyo, és Ruki is. És eljegyeztem Chizut a Bizsubrijitben, valami szappannal (mármint a gyűrű volt olyan).
Kezdtünk éhesek lenni, és kimentünk a Bosnyák térre kínaizni. Amúgy mindig mindenkit oda cipelek el, mert az vicces. Mert tudom, hogy ott jó a kaja, és mert ismerem az eladós csajt. Persze égett a pofám, mert ezt is Chizu fizette. Aztán vissza a nyugatiba. Találkoztunk valami kutyás csajjal, és halál édes volt a kutyusa. Szegénynek tök melege volt. Nekünk is. Sajnáljatok légyszi.


Láttunk cuki srácokat, meg vörösödött a fejünk – Duka nagyon durván tud pirulni...Felmentünk tetőre, és headbangeltünk, meg énekeltünk, és leültünk megint fodrászosat játszani. Dukának többé nem adok ilyesmit a kezébe mint például a fésű és hajlakk. Brutálisan néztem ki.


Lassan kezdett idő lenni, és jöhettün el... Faszom, nem akartam. Annyira jó volt ott *_____*





De most, kezdem érezni a két napos ugrálás ( tegnap a gyerekszigeten voltam.. igen.. én... és ugráltam, meg rohangáltam, és kipróbáltam egy halom artista eszközt, meg citromos sört ittam, és voltunk akkor is kínaizni..).  A polómat alig bírtam leszenvedni magamról...





Képek: ( Holnap majd felteszem a vidiket is.)

Hajlakk



Szombat: Anyuval
Füzivel

 
Bátyóval

2 megjegyzés:

  1. Ez a holnap majd felteszem a vidiket kijelentés valamiféle fenyegetés akart lenni????

    VálaszTörlés
  2. Igen, az kegyetlen fenyegetés... bár nekem van szörnyű hangom a vidikben, mégis csak te Rukizol XD

    VálaszTörlés