2010. május 21., péntek

Ömlesztett semmiség

Jesszus, rég írtam... valaki vágjon érte kupán.
Szóval, a lényeg hogy múlt héten szerdán elkezdett fájni a torkom. Csütörtökön bementem suliba, mire hazaértem... ( naná, hogy nekünk is ilyenkor kell vízipipadohányt vadászni. Egy olyan üzletben ahol még nem voltunk, és negyven percek keresztül keresni...) -_-" Naszóval újra: mire hazaértem 38 fokos lázam volt. Befeküdtem az ágyba, ittam neocitránt, meg ettem olyan sztrepszilszt. Hál égnek pénteken nem volt iskola, de nem tudtam lemenni az orvoshoz, mert délig rendelt... Naná, hogy most kellett egyig aludnom. Felkeltem, nagy nyűgösen bepakoltam, mert azért mégse kéne váltáscucc, és fogkefe nélkül elmenni. Ciki lenne...
Szombaton tök nyűgösen keltem, bedobtam egy halom gyógyszert... és találkoztam a Röncivel, aztán a villamoson összeszedtük Pistikét. Elindultunk, szép és jó minden. Kiértünk a városból és megláttam az első temetőt, tulajdonképpen csak megláttam, és elkezdtem bőgni.

Stop!
Május 4.
Nem írtam blogba, nem említettem nagyon senkinek, de az egyik legjobb barátnőm Rei meghalt a kórházban. Nem akarom, hogy bárki is sajnáljon, vagy elkezdjen itt nekem bőgni. Voltam én szar kedvű miatta, és sajnálom, hogy annyiszor nem tartottam be neki az ígéreteimet. Mellesleg, ő tett engem japán fanatikussá. Neki köszönhettek mindent. Engem. Bár ő sose rajongott a visual kei műfajért, azért anime és manga téren verhetetlen volt. Szeretlek Rei-Sama!

Oké kanyarodjunk vissza. Szombaton megnéztünk egy halom no name falut, amiről még soha nem hallottam, és ahol valószínűleg a heti átlag forgalom két autó + a biciklis néni. Gigcsi mindig mondta: " biztos csak egy üdülőfalu..." Hát nem. Én nem tudom elképzelni az életem Senkifalván. Sajnálom, ha most valakit megbántottam, vérig sértettem, de én már attól is falnak megyek amikor Rönci cseszeget azzal, hogy nálunk föld út van. Nem, tévedés, nincsen földút! Aszfalt van meg beton.
Este vacsi után pipáztunk, és nagyon jó volt. Csak úgy dőlt a füst...Van olyan kép, hogy nem látszik semmi a fejemből a sok sok füst miatt...
Aztán vasránap nem csináltunk semmit. Punnyadás egész nap, mert szakadt az eső és nem lehetett kimozdulni se.
Este a fiúk betermelték a maradék piát amit lehoztak. A Márk kimászott a tetőre (harmadik emelet) A Joci hánytatta magát az erkélyről. Vicces... Meg megnéztük a boncasztalt. Szerintem jó film, tetszett. Valamiért tökéletes képet mutat a boncolók lelki világáról.
Hétfőn Hollokőn voltunk, és egy szál kabátban voltam. Azt hittem befagy a seggem. Ettünk kenyérlángost, meg megnézegettünk sok sok házat. A néni aki körbevitt minket kedves volt
Néni: " Szoktak ám ide jönni amerikaiak, meg angolok meg meg ööh... ih.... "
Valaki az osztályból: "Japánok?"
Néni: "Igen, japánok, már messziről látom mikor jönnek a kis feketék a fényképezővel"
Gondolom a hajszínre értette, vannak szőkék, barnák, vörösek... feketék... Csak kicsit hülyén jött ki. Aztán a buszban mindenki aludt....

Kedd-Szerda - voltam lent az orvosnál, kaptam igazolást.

Csütörtök - Gasztroenterológia
Gyerekek... gyerekek Gyerekek. Fúj. Nem. NEEEEEEM. Hát ne tudjátok meg, másfél órán át üvölt körülötted 20 gyerek. Az óvónők ezt hogy bírják? Volt egy kis srác aki random odajött és harapdálta meg puszilgatta a könyököm meg a térdem.
Aztán anyuval Nyusziztunk. A kínai kaja fincsi. A csaj érdeklődött meglett-e a pénztárcám... Kedves volt tőle. És kaptunk ajándék rákszirmot....
Vettem cipőt, szóval a Versailles koncertpénznek annyi. De VERSAILLES-re AKAROK MENNI... *nyíg *
Meg festéket is vettünk, és befestettük anyu haját az este folyamán.
Közben beszéltem Dukával meg Elekttry-vel, hogy átjönnek a hétvégén. Elekttry konkrétan bele visított a telefonba, én meg megsüketültem.

Péntek - Suli.
Ma voltam suliban.
Reggel épp rajzolgattam Aoi-t amikor felszállt egy anyuka, meg a két kisgyereke. A kislány majdnem kitépte a kezemből Aoi-t, hogy ő is rajzolni akar. Na akkor legyünk kedvesek, és a kislány kezébe nyomta a ceruzámat, meg a füzetem... Csak ne bántsa Aoi-t... A húga elkezdett sírni, hogy ő is akar rajzolni. A  velem szemben ülő csaj, azt se tudta mit csináljon, így nagyban ment a szemkontaktuns vele " Ez most mi a halál, és mit csináljak???"
Matek doga amit kikaptunk - Karó
Országismeret - NÉGYES!!! Négyes lett az országismerem.
Jövő héten kedden dolgozat németből! Az új lecke 90% ban hiányoztam..  És brutál nehéz anyagot vettünk. Ilyenkor mi a teendő?
Tesiről ellógtam, és beültem a Libribe Kínt olvasni. Mert ugye szarul járnak a Tarcsai buszok... -_-"


Ja, és ami még kimaradt. Koki-t fogok cosplayelni az őszi animecon-on!! Duka segít varrni. Annyira jó lesz... és
Duka lesz Reno
Chiyu lesz Shin
Aki-chan - Iv
Chizu akit még nem ismerek, de majd megismerem Ryouga lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése