2010. március 29., hétfő

Gazette Interjú magyarul.... 2. rész - Gazette Interview Neo Genesis Vol.21

Ez az aranyoska itten, a második rész. Ha ilyen tempóban haladok, akkor asszem nem három, hanem négy ilyen bejegyzés lesz belőle ráadásul kiderült, hogy milyen kurva gyér az angoldutdásom... Becsődöltem az egyik kérdésnél... és a vége után még folytattam volna ugyan  - habár mindjárt összeesek a fáradtságtól, és a kimerültésgtől, és kettőig nem látok - de az utána lévő kérdés is kiakasztott... Egyszerűen szánalmasa béna vagyok.
Holnap remélem nem felelek, és nem írok semmiből, mert megint rohadtul nem csináltam semmi "hasznosat"....


Gazette Interview Neo Genesis
 Vol.21   (part2)



Milyen sorozatokat, filmeket láttál az utóbbi időben?
Reita: Ez egy külföldi sorozat,  a „LOST”. Noha, csak az első évadot láttam.
Ruki: Eh?~
Reita: Emberek rejtélyeket oldanak meg. Mi pedig tudni szeretnénk, miért történt úgy, ahogyan..
Kai: Először nem akartad megnézni.
Reita: Eleinte nem akartam megnézni a sorozatot, mert hosszú. Aztán eltöprengtem rajta, és rájöttem, hogy érdekel. Így történt. Lost, és a szökés a börtönből.
Ruki: Én szeretem a „börtönből szökést”. Én mindenképpen olyan sorozatot akartam nézni, ami nem hosszú. Azt gondoltam „Én most abbahagyom”.  Túl hosszú volt, és még így is volt második szériája. De amikor egyszer megnéztem, mások is! Aztán mindenki ezen lógott. Van egy pont munkában ahol már haza akarok menni, és alvás helyett is azt nézni, aztán a következő nap munkába menni, és megint ugyanezt csinálni! Nem gondolom, hogy  egy sorozat ugyanolyan jó lehet mint egy film.
Uruha: Én a Véres Gyémántot szeretem.
Leonardo DiCaprio volt benne, igaz?
Uruha: Megnéztem, habár a húgom ajánlotta.
Reita: Ez egy olyan különleges alkalom amikor a húgodra hallgatsz?
Uruha: Akkor beszélt nekem róla amikor csináltunk valamit az ékszerekkel. Azt hittem csak viccel, de megnéztem, és remek volt! Igazán elgondolkodtatott…
Kai: A Tökéletes Trükköt láttam.  Szeretem a csavaros történeteket, és már nagyon kerestem egyet, de túl sokáig kerestem, és a végén egyfajta csalódás ért.
Aoi: Semmi különösebb… ~

Kérlek, mondjatok valamit a szülővárosotokról
Ruki: Jó levegő van, és nincsen sok ember
Reita: Elég nyitott, rengeteg farm, és rizsföld van arrafelé.
Uruha: The convience store parking lot is big. [ nahát, itt megint csődöt mondottam.. de ciki]
És mi a helyzet veletek?
Aoi: A táj csodálatos. Egyszer szerepelt egy magazinban is.
Kai: Annak ellenére, hogy ez Tokió, egy hatalmas Templom volt a közelében, és itt volt az én iskolám is.
Aoi: Akárcsak egy egyházi iskola?
Ruki: Hol a fenében laktál te?

Hogyan kelsz fel minden reggel?
Ruki: A menedzser hív reggel telefonon.
Aoi: : A menedzser hív reggel telefonon, és azt mondom „ Itt vagyok”.
Reita: Én ugyanígy.
Ruki: Habár ma hiába hívott a menedzser, visszaaludtam. A víz vezetékszerelő jött, de én csak egy órával utána keltem. „Oh, basszus”, gondoltam, de amikor megnéztem a telefonom, nem volt nem fogadott hívásom, aztán hiába hívtam, senki se vette fel. Gyorsan összekészültem, és mikor kimentem, a menedzser, már biztos nem aludt…
Mindeki: Hahaha…
Reita: Ez hihetetlen!
És mi a helyzet veled, Uruha-kun?
Uruha: A reggeli napfénnyel.
Reita: Micsoda hazug (nevet)
Micsoda vidéki fazon vagy [????????Hö???????]
Uruha: Habár, csak akkor, amikor a nap nagyon erős.
És te, Kai-kun?
Kai: Rezgésekkel
Mindenki: Heh… (nevet)
Kai: Mostanában nem hallom meg az óra csörgését, könnyebb rezgésekkel felkelni.
Aoi: (hűvösen) Ez az…

Mit csinálsz amikor depressziós vagy?
Reita: Alszok.
Ruki&Kai: Én is
Aoi: Addig alszok, ameddig csak tudok
Reita: Amikor felkelek, tökéletesen jól vagyok
Uruha: Iszok. Aztán dühös leszek, és elmegyek aludni

Milyen témákat használsz a mobilodban?
Aoi: Semmilyet
Ruki: Egy csillogósat
Uruha: Egy olyat használok, ami nagyon úgy néz ki mint a füst
Reita: Én is. Akkor használom mikor "hmph!" kedvem van.  Mint mikor azt mondom „Fáradt vagyok” . Nem akarok szomorú témát, vagy olyat amin szenvednek.(nevet)
Aoi: Who do you send that kind of message to?
Ruki: I've gotten one.
Aoi: You've been around each other this whole time!
Ruki: Then I sent back "I know--!"
Mi a helyzet veled, Kai-kun?
Kai: I use the one bowing on the ground.
Aoi: The ones with symbols, huh
So does that mean you apologize a lot?
Ruki: I guess it does?
[oké… ezt megint csinálja meg valaki más… mert ebben a kérdésben sem nagyon nem vagyok biztos]

Milyen csengőhangod van éppen?
Aoi: Egyszerű csöngés.
Reita: Nekem is.
Uruha: A víz csobogása, meg minden ami vele jön.
Ruki: Egy szirén éneke.
Kai: (Megnézi a telefonját és lejátsza)
Ruki: Olyan, mint a fekete tea….

Ha együttműködhetnél valakivel a világon, miféle együttműködés lenne?
Reita: Egy PV Steven Spielberggel. Imádom a Jurassic Parkot.
Uruha: Szeretnél egy dinoszauruszt?
Reita: Más világi hatást szeretnék.
Ruki:  Egy Bjork  kórusban szeretnék énekelni. [ Csak tudnám mi a halál az a Bjork…]
Ez különleges!
Uruha: Ugyanilyen módon, én a Slipknot tagja szeretnék lenni
Kai: Egy férfi akit Mike Portnoy-nak hívnak (Dream Theater, dobosa), és szeretnék vele, egy olyan dobon dobolni, mint amilyen neki van.
Aoi: Egy autó eladóval dolgozni.. Az autók manapság nagyon egyformák, és szertnék egy olyan kollekciót, ami igazán különleges.  És gazdaggá válni.
Ruki: Oh?

Mi az amit most nem tudsz megvenni, de egy nap szeretnél?
Kai: Egy ház
Ruki: Egy házat a szüleimnek
Reita: Azt hiszem egy házat.
Uruha: Talán egy autót?
Aoi: Céget.
Reita: Vesztegetés?? Király! (nevet)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése