2010. szeptember 14., kedd

Filth in the Beauty

Zavii chan, ma írt egy nagyon szar matek dolgozatot… reméli eléri a kettes szintet…


ZAVII CHAN NEM LESZ GALAMB! SE DOVE! SE SEMMI… maximum uke/seme.. kinek mi.

Mert pici zavii szeret enni, és a dinka nojapanese/fuckjapan kategóriás barátnői galambot etettek, és megállapították, hogy olyan a galamb mint én. DE a faszomat, nem vagyok galamb. A galamb egy ocsmány, büdös, koszos, és ronda állat. Legalábbis a budapesti galambok biztosan.
Ha még egyszer legalamboz valaki, azt leszúrom Kristóf Lilinetto nevű katanájával.

Mellesleg Chiyo képzett nekem az uke szóból igét. Ukul.  Szóval mivel én leszek a póráznak azon a végén, amit rángatnak, így evidens hogy én leszek az uke. Zavii ukul, és ukul majd a büntiből is.... Perverz állatok vagyunk.

És MASASHI fanság van. Beleszerettem abba az emberbe. Már a koncerten is szimpatikus volt! Bár Hizakihoz képest brutálférfias Yuki mellé tökéles… Sajnálom, hogy ő nem volt ott a M&G-n, mert egyszerűen imádtam volna ha őt megtapogathatom… Majd legközelebb.

És lenyírtuk a hajam. Csináltam róla képeket. Tamás szerint az ilyen képekre mondják, hogy „kanvadító”… Apu csak megjegyzte, hogy „ez minden pedofil álma”… XDD Imádnivaló..

ÉS…  AZ EGYIK KÉPEN, OLYAN VAGYOK, MINTHA AOI LENNÉK illetve a copfos kép egy enyhe Misa ( Death note) beütés.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése